Ook de gebiedsmarketing staat in de steigers!

Afgelopen donderdag is het bestemmingsplan van De Lorentz in de raadscommissie van Leiden besproken. Dit volgt op de belangrijke mijlpaal net voor kerst; de goedkeuring van het definitief ontwerp door het college. Ondertussen wordt er buiten steeds meer gewerkt aan het verleggen van kabels en leidingen en een nieuw riool. Graag willen we alle Leidenaren daar bij betrekken.

Zichtbaarheid
Het eerste kleine stapje is de onthulling van een groot bouwbord door wethouder Laudy op 9 december 2015, met daarop het definitief ontwerp. En belangrijk voor het projectteam: het bord dat we hebben onthuld, is het eerste item in de huisstijl van de gebiedsmarketing voor het Stationsgebied Leiden. Daarnaast hebben we de website www.stationsgebiedleiden.nl gelanceerd en begin 2016 verschijnt een eerste nieuwsbrief.

Gedeeld enthousiasme
Vanuit Volq zijn we enthousiast over de kansen van gebiedsmarketing voor projecten en programma’s. Maar wel interactief en in een doordachte samenhang met omgevingscommunicatie, participatie en interne communicatie. Gedeeld enthousiasme over de ontwikkeling(en), een betere dialoog tussen stakeholders, meer begrip tijdens de bouwperiode, een aansprekende uitnodiging voor aanvullende initiatieven en meer verkopen en focus bij deelnemende marktpartijen. En dat is nog maar een kleine greep uit de voordelen die we realiseren.

DO De Lorentz bovenaf NRA A2Studio

In Leiden hebben we met het lanceren van de gebiedsmarketing het startschot gegeven, maar de wedstrijd begint nu pas. Nu de start van de bouw van De Lorentz steeds dichterbij komt, bouwen we ook de campagne op!

Ben jij ZZP’er en ook enthousiast over gebiedsmarketing? Kom dan eens kennismaken bij Volq. Wij zoeken nieuwe enthousiaste leden met impact. Bel of mail Wout

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *